• Reklamacje i zwroty

Możesz zrezygnować z zamówienia kupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Prawo do zwrotu jest liczone od dnia dostarczenia zamówienia. Pamiętaj, zwracane artykuły muszą być w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu w niezmienionym stanie.

Prawo do reklamacji z kolei przysługuje Ci jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub będzie uszkodzony.


CZEGO NIE MOŻNA ZWRÓCIC

Według Ustawy o Prawach Konsumenta
niemożliwy jest zwrot:

• próbek, które przygotowane są na specjalne, indywidualne zamówienie

• produktów, które ze względów higienicznych sprzedawane są w zamkniętych, zapieczętowanych opakowaniach (m.in. kremy, serum, kosmetyki do makijażu i demakijażu, pudry, podkłady, perfumy w olejku i dezodoranty aplikowane w sposób bezpośredni na skórę, szampony, żele, balsamy, woski, pasty, olejki, lakiery do paznokci i inne), jeśli opakowanie zostało przez Klienta otworzone.

JAK DOKONAĆ ZWROTU:

Wyślij nam produkt na adres  HomeMar Marta Judzińska, ul. Strażacka 6/44 05-850 Ożarów Mazowiecki, razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura). Ty pokrywasz koszty przesyłki, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i przesłania informacji o zwrocie na nasz adres e-mail. Zwrot zostanie rozpatrzony.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do paczkomatu oraz przesyłką pobraniową.