-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Reklamacje i zwroty
Możesz zrezygnować z zamówienia kupionego w naszym sklepie internetowym w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Prawo do zwrotu jest liczone od dnia dostarczenia zamówienia. Pamiętaj, zwracane artykuły muszą być w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu w niezmienionym stanie.
Prawo do reklamacji z kolei przysługuje Ci jeżeli produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub będzie uszkodzony.
CZEGO NIE MOŻNA ZWRÓCIC
Według Ustawy o Prawach Konsumenta
niemożliwy jest zwrot:
• próbek, które przygotowane są na specjalne, indywidualne zamówienie
• produktów, które ze względów higienicznych sprzedawane są w zamkniętych, zapieczętowanych opakowaniach (m.in. kremy, serum, kosmetyki do makijażu i demakijażu, pudry, podkłady, perfumy w olejku i dezodoranty aplikowane w sposób bezpośredni na skórę, szampony, żele, balsamy, woski, pasty, olejki, lakiery do paznokci i inne), jeśli opakowanie zostało przez Klienta otworzone.
JAK DOKONAĆ ZWROTU:
Wyślij nam produkt na adres HomeMar Marta Judzińska, ul. Strażacka 6/44 05-850 Ożarów Mazowiecki, razem z dowodem zakupu (paragon lub faktura). Ty pokrywasz koszty przesyłki, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i przesłania informacji o zwrocie na nasz adres e-mail. Zwrot zostanie rozpatrzony.
Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do paczkomatu oraz przesyłką pobraniową.